Paycomp Партнери ТОП 10 сервісів для продажу квитків на події в 2025

ТОП 10 сервісів для продажу квитків на події в 2025

ТОП 10 сервісів для продажу квитків на події в 2025 post thumbnail image

Наша команда не перший рік проводить  конференції в Україні. І стало ясно що жити с гугл докс вже не можна, а плани щось провести у Варшаві (де квитки, податки та все таке) остаточно привели нас до пошуку рішень які спростять наш розвиток.

В пошуку сервісів насправді дуже багато, але хотілось знайти той – який закриває максимально всі наші потреби. Якщо ви хоча б раз займались проведенням бізнес-івентів, то розумієте що продаж квитків – це не єдине завдання організатора. Крім нього на вас лягає: підбір локації, формування програми, робота зі спікерами, спонсорами, кейтеринг, роздаткові матеріали та сувенірна продукція, пошук підрядників з онлайн трансляцій, забудови локації і багато всього іншого. 

До того ж Важливо щоб люди, які придбали квитки отримали максимум від спілкування та нетворкінгу і знайшли собі не лише багато корисної інформації, а й партнерів на майбутнє.

У цій статті хочемо поділитися результатом наших пошуків, що ми побачили при першому знайомстві з сервісом і як саме обирали. Можливо комусь із організаторів така інформація теж буде цікавою, якщо ви стоїте перед вибором підрядника з продажу квитків.

 

RegToEVENT – для продажу квитків на події будь якого формату

https://regtoevent.com/

Цей сервіс став нашим фаворитом, оскільки має величезний набір функціоналу який ідеально підійшов для нас для підготовки до бізнес-заходу. Та враховуючи наявність конструктора схеми залів і можливості продажу квитків за слотами часу ним можуть без проблем користуватись і організатори розважальних подій де треба продаж квитків з місцями по залу та заклади з постійним продажем (парки розваг, зоопарки, тощо).

Тут є можливість самостійно створити свою подію, та редагувати її в будь який момент. У організатора є повний доступ до особистого кабінету і всіх його функцій. Можна створити необхідну кількість видів квитків, встановити їх вартість, кількість і різні додаткові налаштування. 

 

До квитків можна створювати додаткові опції і продавати їх разом з квитками або приймати донати на фіксовану чи довільну суму.

 

Можна налаштувати індивідуальну форму реєстрації, залежно від типу події. Додати свою кількість, види полів, та навіть створити різні форми під різні типи квитків, фони, кольорове оформлення. Ну можна збирати дані абсолютно всіх учасників, на відміну від деяких сервісів. Тут зберігаються всі спроби реєстрацій, а не лише оплачені замовлення. Також є варіант ручної модерації, що дуже зручно якщо треба видати квитки спікерам, спонсорам, пресі чи ін.

 

Добре що є різні варіанти знижок і промокодів, для нас це було актуально, бо учасники часто запитують про групові знижки для компаній.

 

До того ж тут є великий вибір платіжних сервісів через які можна приймати оплату за квиток і можна підключити будь який свій еквайрінг. А оскільки доволі часто є потреба приймати безготівкові оплати, тут є автоматична генерація безготівкових рахунків, це розвантажує час нашого бухгалтера.

 

 

Є кілька варіантів дизайну квитка і можна навіть використовувати свій власний. Якщо у вас немає свого сайту події, можна його створити на безкоштовному конструкторі. А якщо у події вже є сайт, то є купа варіантів сторінок реєстрації, які можна у нього інтегрувати: пряме посилання, блок з усіма квитками, сторінка з анонсом і стрічкою новин, звичайна сторінка і т.д.

 

Всім учасникам також створюється особистий кабінет, де можна транслювати стрім онлайн події (чи якщо вона змішаного формату). Не потрібно реєструвати гостей окремо ще на якихось стрімінгових платформах. 

 

Для учасників є мобільний застосунок для нетворкінгу і це теж підкупляє, бо не потрібно використовувати якісь додаткові сервіси – отримуєш всі інструменти в одному. В додатку є і особисті чати для учасників і призначення зустрічей в календарі. Є каталог компаній учасниць і схема залу з розміщенням партнерів. Є повноцінні сторінки для спонсорів і партнерів, як віртуальна виставка. Стрічка новин – де всі можуть публікувати свої дописи про подію, чи безпосередньо з локації і QR квест. Словом нічим не поступається популярним закордонним аналогам.

 

Ну і послуга чекіну на локації це просто мастхев для великих подій, адже ми вперше бачили, що гості не стоять в чергах і немає хаосу, з пошуком в друкованих списках. Навіть на місці можна було докупити квиток і отримати бейдж. 

Після використання сервісу вражень від функціоналу стало ще більше, але ми обіцяли статтю на етапі вибору ))) 

 

Переваги RegToEVENT

  • Всі налаштування доступні організатору і гнучко налаштовуються під кожен вид події і ваші завдання.
  • Різні види квитків, додаткові опції, донати, знижки і промокоди.
  • Гнучкі налаштування форм реєстрації та збір всіх лідів.
  • Багато варіантів оплати, різні валюти і безготівкові рахунки.
  • Можливість проведення трансляцій паралельно з офлайн форматом.
  • Мобільний застосунок для нетворкінгу гостей.
  • Email та SMS розсилки,індивідуальний дизайн квитка
  • Реально найбільший серед всіх сервісів набір функціоналу.
  • Виїзна реєстрація з видачею бейджів на локації.

 

Недоліки RegToEVENT

  • Дуже багато функцій і якщо ви не ставите перед собою задачі і не хочете в них розібратись – то буде складно.
  • Важко додзвонитися в сапорт, зате оперативно відповідають в онлайн чаті.
  • Якщо ви прийшли з питанням – “розкажіть як все працює” – вас відправлять в відеоінструкції, довідку. Але там і правда все є – перевірено )))

 

Вартість RegToEVENT

Комісія сервісу – 0 для безкоштовних подій та від 1% + 0,2Є до 2,5%+0,33Є для звичайних подій і від 3% для подій з місцями. Ціни на всі інші послуги відкрито є на сайті сервісу.

 

Eventbrite – один з найвідоміших сервісів продажу квитків

Це один з найвідоміших у всьому світі сервіс з продажу квитків на події, і привернув він нашу увагу, бо бачили на ньому продаж квитків на український захід. І чули від знайомих, хто виїхав, що проводять в Європі події через нього.

У сервісу також багато функцій, які потрібні організаторам бізнес заходів і по тим функціям, які були потрібні саме нам, він дещо схожий з RegToEVENT. Тут також можна створити різні типи квитків, додаткові опції до квитків, можна налаштувати різні промокоди і знижки. Але тут ще є багато маркетингових інструментів, які ніби як допоможуть краще просувати подію.

 

Поля анкети учасника також ви налаштовуєте залежно від того які дані треба про них збирати. Можна додати ваші тексти листів, є інтеграція з сервісами розсилок і т.п.

 

Але для нас сервіс не підійшов, бо немає прямого варіанту виведення коштів в Україні. Звісно що всі платежі безпечно проходять через PayPal, але навіть якщо ви маєте платіжний акаунт європейської компанії, то кошти ви отримаєте на рахунок в Європі. А подія проводиться в Україні, і всі витрати на локацію, кейтеринг і всіх інших підрядників вам потрібні саме тут. Тому якщо ви не хочете мати мороку з легальним виведенням коштів, то краще одразу шукати якісь українські відповідники.

Переваги Eventbrite

  • Організатор сам створює свою подію і робить всі налаштування
  • Різні типи квитків, додаткові опції до них
  • Апгрейд квитка учасником за доплату
  • Налаштовувані форми реєстрацій
  • Розсилки та інформування учасників

Недоліки Eventbrite

  • Відсутній прийом коштів на українські банківські рахунки
  • Не дуже гарні відгуки про підтримку, отримати відповіді тут і зараз важко
  • Задорогий для маленьких подій

 

Вартість Eventbrite

Комісія сервісу 3,7% + 1,79$ і додатково 2,9% комісії за обробку платежу. Але остаточно буде залежати від країни проведення події. Адже комісія самого PayPal різна залежно від країни прийому коштів і реєстрації вашої компанії.

 

Concert.ua – сервіс продажу квитків на концерти

У цього сервісу є велика афіша подій розподілена по містам, що робить пошук потрібної події доволі зручним. Тому він один із найпопулярніших сервісів продажу квитків на розважальні події в Україні. І квитки на конференції через нього також іноді продають організатори.

 

В той же час великий недолік сервісу у тому, що організатор не може самостійно впливати на налаштування заходу. Всі налаштування замість нього роблять працівники платформи, організатор може лише давати вказівки, що саме він хоче. 

На наш погляд, сервіс не дуже підходить для бізнес подій, адже немає необхідної кількості інструментів, які використовують організатори для нетворкінгу, для інформування, для групових знижок та промокодів, для оплати по безготівкових рахунках, тощо. 

 

Тому якщо ми говоримо про бізнес події, то краще шукати щось більш функціональне. До того ж вартість сервісу висока і для невеликих подій, чи подій з маленькою вартістю квитків навряд чи буде доцільною.

 

Переваги Concert.ua

  • Відкрита афіша з фільтром по містам України
  • Відомість та впізнаваність сервісу, за рахунок чого велика кількість відвідувачів афіші

 

Недоліки Concert.ua

  • Недостатня кількість функцій для бізнес-подій
  • Неможливість кастомізації налаштувань під організатора
  • Незрозуміло як створити подарункові квитки для спікерів партнерів

 

Вартість Concert.ua

Комісія сервісу близько 10% від проданого квитка. Комісія стягується з організатора події, а також додатково кожен учасник сплачує сервісний збір в момент покупки.

TicketForEvent – сервіс продажу квитків на бізнес події

Сервіс позиціонує себе як британський, але насправді розробники з України які, очевидно, свого часу відкрили представництво в Британії та РФ. Далі було злиття з російським сервісом Biletum, згадки про який зараз зникли з сайту. А власники взагалі давно переїхали у Китай і успішно розвивають там місцевий квитковий сервіс. 

 

З початком повномасштабного вторгнення сервіс взагалі не працював в Україні і ми думали, що їх уже й немає, але виявляється потім таки відновили свою роботу. 

Ні дизайном адмінки, ні новою розробкою сервісу, судячи з усього, давно ніхто не займався, тому що все залишилось на тому ж рівні, що і років 5-7 тому.

 

Але це сервіс в першу чергу для бізнес-подій, тому тут у ви зможете створювати самостійно різні типи квитків, з різними цінами і датами продажу.

 

Є можливість створити свою форму реєстрації, з потрібними полями. Хоча при цьому посилання на форму виглядає однаково для всіх подій, і такий вигляд вже насправді давно застарів.

 

Тут є можливість відправки інформаційних нагадувань для учасників, створення промокодів на знижки. І є інтеграція з різними системами прийому платежів. На відміну від концертних сервісів зберігаються всі реєстрації.

 

Переваги TicketForEvent

  • Самостійне створення події організатором. Налаштування форми реєстрації і квитків
  • Збір всіх лідів

 

Недоліки TicketForEvent

  • Відносно невелика кількість функціоналу.
  • Стандартні непривабливі віджети продажу квитків.
  • Застарілий дизайн кабінету організатора.

 

Вартість TicketForEvent

Комісія сервісу 3% або є варіант фіксованої абонплати від 69$ на місяць. 

 

Karabas – квитки на розважальні заходи

 

Ще один відомий сервіс з продажу квитків. І знову таки, своїй популярності завдячує саме афіші з розважальними подіями.

Аналогічно як і у Concert тут немає всього того функціоналу що потрібен для бізнес подій. До речі, цікава особливість таких сервісів, що продаж квитків так чи інакше у них прив’язаний до схеми залу. Тому ваша сторінка реєстрацій на конференцію чи виставку буде виглядати так само як і для розважальної події, але замість схеми залу, якщо немає продажу з чіткою прив’язкою до місця і ряду, а звичайні офлайн квитки – там буде кілька блоків “фан зон” – це і будуть ваші типи квитків )))

 

Тут також основні налаштування робить сапорт сервісу, нібито щось може потім підправити організатор. Але на жаль у нас не було змоги ознайомитись детально з кабінетом та його можливостями, адже попередньо треба подати заявку і все узгодити з сервісом і вони створять доступ в адмінку.

 

Переваги Karabas

  • Відкрита афіша з фільтром по містам України
  • Відомість та впізнаваність сервісу, за рахунок чого велика кількість відвідувачів афіші

 

Недоліки Karabas

  • Недостатня кількість функцій для бізнес-подій
  • Неможливість кастомізації налаштувань під організатора
  • Незрозуміло як створити подарункові квитки для спікерів партнерів

 

Вартість Karabas

Комісія сервісу також до 10% від проданого квитка. І так само додатково кожен учасник сплачує сервісний збір в момент покупки.

TicketTool – сервіс продажу квитків з місцями і без

 

Якщо вірити відкритим джерелам, сервіс родом з Німеччини, але має контакти української підтримки, та активні події в Україні, на які зараз продаються квитки.

Попри це немає української версії сайту, лише англійська, німецька, російська та іврит.

 

Платформа більше орієнтована на продаж квитків з місцями, хоча і подію зі звичайними офлайн квитками, без прив’язки до місць, тут створити також можна. Організатор самостійно створює свою подію та впливає на її налаштування хоча інструментів і не надто багато і не всі вони гнучко налаштовуються, в основному все стандартно.

 

Можна використовувати готову схему залу із запропонованих шаблонів, а можна створити самостійно. Аналогічно є готова форма реєстрації, а можна її доналаштувати під себе. 

Можна створити кілька типів квитків з різною вартістю, доступна інтеграція з власним Кабінетом Mailchimp та з аналітикою Google Tag Manager.

 

Прийом платежів доступний через такі відомі сервіси як PayPal або Stripe, серед українських платіжних еквайрингів є інтеграція з сервісом LiqPay.

 

Дизайн кабінету дещо застарілий, і в розділах меню є ціла купа якихось звітів, журналів, інформація в яких по суті дублюється, тому не до кінця зрозуміла доцільність такого меню і всіх цих файлів в такій кількості. Хоча, можливо комусь з користувачів вони дійсно дуже потрібні.

 

Переваги TicketTool 

  • Підходить для різного типу і формату подій
  • Дозволяє автоматизувати процес реєстрації
  • Сторінка продажу створюється на домені організатора

 

Недоліки TicketTool 

  • Недостатня кастомізація. Дуже мало функцій, які організатор може налаштувати під себе
  • Немає інструментів для онлайн подій

 

Вартість TicketTool 

Комісія сервісу складає 3,5% для будь-якої події

 

Ottry – рішення продажу квитків на події

 

Функціонал цього сервісу мінімальний. Тут ви можете створити свою подію, але до налаштувань відносяться тільки фонове зображення для сторінки продажу та опис. Можна створити кілька видів квитків, але видалити зайвий, якщо не те щось створив – чи відключити його – не можна. Можливо за зверненням в сапорт все вдасться. У квитків налаштовується ціна, кількість і дати продажу.

 

Всі кошти від продажу квитків сервіс судячи з усього приймає на себе, і по їх інформації на сайті, робить це через WayForPay. Очевидно інших варіантів еквайрингу у них не передбачено.

Для активації події потрібно зв’язатись з підтримкою щоб вони зафіксували реквізити куди виводити кошти від продажу і після цього подія зможе продавати квитки. 

А ось налаштування форми реєстрації ніби і гнучке, але доволі дивне. Можна прапорцями обрати поля, які хочете, при цьому там не буде електронної пошти, лише телефон і не зрозуміло навіщо комбінації ім’я+ прізвище, чи ПІБ – що зміниться від того учасник їх ввів в різні поля чи разом.

 

На цьому налаштування сервісу закінчуються, і для невибагливих організаторів, з маленькими подіями кому треба продати квитки нашвидкоруч мабуть підійде. Для більш серйозних завдань – точно не дуже, бо навіть промокодів як їх створити тут – ми не знайшли.

 

Переваги Ottry

  • Кабінет дуже простий і інтуїтивно зрозумілий
  • Сторінка продажу квитків виглядає набагато привабливіше ніж у старих сервісів, які нічого не змінювали в дизайні роками

 

Недоліки Ottry

  • Дуже мало функцій для якісної підготовки до бізнес події
  • Відсутні промокоди на знижки
  • Мало способів оплати квитків

 

Вартість Ottry

Комісія сервісу 5%

QR Ticket – генерація квитків з QR кодами

 

 

Це швидше сервіс саме для генерації квитків, а не продажу, тому нам він не підійшов. Але знаю, що є багато подій, де немає прямого продажу, туди звуть завчасно відомих гостей, складають список і розсилають запрошення по цьому списку. А для того щоб уникнути хаосу з цими списками вони шукають способи згенерувати гостям якісь квитки.

Йти з таким питанням в Concert або Karabas точно немає сенсу )) Більшість сервісів, взагалі не генерують квитки просто так по списках без оплати. Є така можливість точно у RegToEVENT. Але і QRticket за фіксовану плату згенерує вам квитки на вашу подію а ви зможете розіслати їх гостям.

Функціонал сервісу дуже простий, вам потрібно лише вказати основні дані події, які будуть відображені в квитках гостей: назва, дата, локація, завантажити логотип події, короткий опис. Очевидно дані про подію будуть відображені в квитках гостей (назва, дата, локація, тощо).

 

Далі вам потрібно завантажити з файлу дані учасників, сплатити вартість генерації, і натиснути на кнопку Згенерувати – на цьому все!

 

Після завершення завантаження даних (це може зайняти певний час) вам буде доступно до завантаження архів з усіма квитками.

 

В кабінеті ви будете бачити список учасників, яким ви згенерували квитки та номери цих квитків.

 

Переваги QR Ticket

  • Простий інструмент для генерації квитків з QR кодами по списку

 

Недоліки QR Ticket

  • Немає прямого продажу квитків
  • Немає гнучких налаштувань для події

 

Вартість QR Ticket

Фіксована вартість за генерацію до 500 квитків – 10€.

 

QR cat – сервіс продажу квитків

 

Цікавий сайт, і багатоообіцяюча назва – ніби як передбачає генерацію квитків з QR кодами. Але при цьому взагалі не зрозуміло, що саме можна реалізувати за допомогою функціоналу сервісу. 

Немає ні даних вартості сервісу, ні публічного договору, щоб зрозуміти, хто стоїть за сервісом. Таке враження, що сайт опублікували, а далі діло не пішло поки. Можливо ми знайшли цей проект дуже рано і далі він ще буде розвиватись. А можливо, навпаки – вже пізно і його закинули. Кому цікаво – можете слідкувати за його розвитком. Ми теж будемо періодично дивитись, можливо тут буде який розвиток.

 

Переваги QR cat

  • Привабливий сайт візитка – на цьому, на жаль, все…

 

Недоліки QR cat

  • Немає можливості познайомитись з адмінкою кабінету, та функціоналом сервісу, потрібно тільки дзвонити в сапорт.

 

Вартість QR cat

Фіксований прайс без абонплати. Який саме – “пишіть в особисті” і вам придумають ціну. Завжди дивують сервіси з прихованими умовами і підводними каменями.

 

Salesoft – сервіс продажу квитків онлайн

 

Також натрапили на такий сайт, який позиціонує себе як квиткова система для різних культурно-масових подій. Але, якщо чесно, таке враження, що це сервіс для тих, у кого до цього часу залишився Windows 98. 

Судячи зі скріншотів на сайті система нагадує щось подібне до звичних всім бухгалтерам 1С і програма встановлюється безпосередньо на комп’ютер. Це не хмарне рішення тому навряд чи підійде сучасним людям в динамічному ритмі життя.

 

На сайті вказують, що їх сервіс використовує більшість кінотеатрів в Україні. Чи то я давно не відвідував кінотеатр, чи просто такого давно не бачив ))). Можливо десь в регіонах ще й залишилось. Нам для продажу квитків на конференцію точно не підійшло тому навіть розглядати детально не хочеться. Хоча, якщо вам треба така штука – ви знаєте де її знайти.

 

Недоліки Salesoft

  • Встановлюється на ПК, і не має доступу з будь якого іншого пристрою чи браузера
  • Дизайн з 90х років

 

Переваги Salesoft

  • На перший погляд не побачили.

 

Вартість Salesoft

Не досліджували

 

Ми взяли сервіси продажу квитків, які трапились в пошуковій системі. І наш огляд не претендує на сталий рейтинг популярності. Адже у кожного організатора свої завдання і мета.

Звісно є ще купа інших, концертних сервісів які пропонують продаж квитків і на бізнес заходи в тому числі. Але принцип роботи у всіх них однаковий, тому описувати кожен немає сенсу. До того ж такі сервіси задорогі для звичайних подій, а функцыоналу при цьому в рази менше. Вони розраховані продаж не більше того

Можна підти в WayForPay – але це перш за все еквайрінг і він не задовольняє всі потреби організатора, якщо мова йде про бізнес події з нетворкінгом, різними гнучкими налаштуваннями форм, збору лідів, трансляцій, сайту і т.п. Бо те що ми зустрічали на цій платформі – це або невеликі заходи, яким не потрібен функціонал, а лише прийом коштів, або організатори, в гонитві за економіє

ю на комісіях, змушені доліплювати свої форми, щоб зібрати дані гостей. 

Наша ж мета організувати якісну подію і познайомити гостей між собою, щоб вони знайшли собі партнерів, тому варіант просто прийняти кошти – не для нас. Сподіваємось що наш огляд буде для когось корисним.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Related Post

Як обирати продукти за якістю при замовленні в METROЯк обирати продукти за якістю при замовленні в METRO

Купувати продукти онлайн тут https://metro.zakaz.ua/uk/ стало зручним і швидким способом забезпечити себе всім необхідним, особливо в умовах сучасного ритму життя. METRO, як один з провідних ритейлерів, пропонує широкий асортимент товарів, які

Важливі запчастини для трактора: як вибрати якісні?Важливі запчастини для трактора: як вибрати якісні?

Трактори, як і будь-яка техніка, потребують догляду, ремонту та заміни окремих частин для підтримки безперебійної роботи. Коли виникає потреба в ремонті або оновленні, важливо знати, як вибрати якісні запчастини та

Маленькі зміни, великі результати: як зробити вашу ванну кімнату більш функціональною та зручноюМаленькі зміни, великі результати: як зробити вашу ванну кімнату більш функціональною та зручною

Ванна кімната — це місце, де ми проводимо час, готуючись до нового дня або розслабляючись після трудового дня. Важливо, щоб це приміщення було не лише зручним, але й функціональним, щоб